Tuesday, May 20, 2008

The Coveted Trike

(day 141)

Kanyon has had his radio flyer tricycle since he was about 18 mos. It was a gift from Grandma Brenda and Grandpa Barry for Christmas one year. It also has become a source of much contention between my kids. Scarlett is so upset that he won't let her ride it. (well, she can't ride it, but she just wants to sit on it)
Notice the irritation in Kanyon's face, like "seriously, mom, put the camera down and do something."


So, Scarlett now has her own trike and now it's Kanyon that wants to ride her "cinderella bike". She is pretty good about it, but knows that this pink one is hers and uses that to her advantage. I think she's a little more manipulative than Kanyon ever was at this age. She amazes Steve and I with her smarts. ;)

Here she is below, crying just a little too much for the minor thing that just occurred. Gotta love girls! ;)

And a few other pics of us playing outside after dinner... it's been really warm here (in the 90s) and although I'm enjoying it better than the cold... I kind of missed Spring. Did we even have it??



She's been doing a lot of this today... hmmm. Nice.

"Oooh a potato bug!" Just about the only bug that Kanyon isn't scared of. hehe!


Sorry for the overload... I guess when you get pictures from me, you GET pictures. :D

8 comments:

Jill said...

GREAT story line on these, man you DO have a diva on your hands, but how can you resist shes ADORABLE !!!

and MMMmMMmMmmMm Quiznos :}

Alex (and Trevor!) said...

Hey Meghan!

You were posting while I was posting my first blog to the Shipp Family page! :)

Our address is
http://theshippfamily.blogspot.com

I'm so excited!

Love,
Alex

Anonymous said...

Cute kids, love dad

Meghan said...

Jill - you are too dang observant! haha! Quiznos was dinner tonight since Steve was leaving for a business trip. ;)

Heather said...

HAH these are fun!! Sibling rivalry...it only makes them stronger right?? ;) HAH!! Can't wait for all your beautiful weather to come our way..just in time for the holiday. WHEW!!!

DESTINY said...

I know all about girls being more dramatic! It's really crazy how different they are- with two girls soon- we will be having major drama!!! Hope you have a good day today.

Mical said...

Yeah for pictures!! I have been missing them from you. :)

allison said...

looks like everyone is having fun in the warm weather. glad you finally got some!